Spiller Cashcube12 postede et indlæg den 19/10 17:03 på Wonderz Forum: GAVE STATUS: OBSERVERES? . Besvar ham på Wonderz og udveksle med andre spillere - side 3

Oplev Shadow Invaders
Shadow Invaders
Shadowz truer verden igen og igen i dette nye Wonderz eventyr!
opdage
Oplev Zombie Academy
Booty Zombie Academy Game
Tjen i Xbox-serien
opdage
Scratch Road Trip Ticket
Antal resterende billetter:2000 / 2000
Tjen DKK 14 900
opdage
Oplev Treasures of Atlantis
Treasures of Atlantis spil Treasures of Atlantis
Tjen i Xiaomi Redmi A1+ smartphone
opdage
Opdag Battle
Battle Booty Game
Tjen 500 punkter
opdage

emne:  GAVE STATUS: OBSERVERES?
Cashcube12
11 
20/10/2010 10:31:52

Ja, jeg har kontaktet kundeservice, men jeg har stadig ikke noget svar, og min batch er stadig i en uspecificeret tilstand 😕

For engang vandt jeg noget 🙁

cricri04
329 
20/10/2010 10:29:24

Hvis denne status vedvarer, så kontakt kundeservice alligevel, de vil give dig et præcist svar !!!

Cashcube12
11 
20/10/2010 09:37:04

Ok tak!

Så jeg behøver ikke bekymre dig, alt er klart på min side om det er kreditterne eller min info 😉

cricri04
329 
20/10/2010 00:55:31

For ethvert personligt problem, kontakt kundeservice. De vil svare dig hurtigt, og de vil vide, hvad de taler om i modsætning til os.

Bemærk, at der er checks, der er foretaget for nye spillere, for at sikre ingen uregelmæssigheder på din konto (oplysninger, kreditter mv.) Når din konto bliver valideret, vil dine partier blive valideret meget mere hurtigt 😉

Cashcube12
11 
19/10/2010 19:57:08

Jeg finder det nysgerrig, måske er det et teknisk problem?

Jeg troede at genindlæse igen, men jeg vil vente på valideringen, fordi jeg har fornøjelsen af at vinde et beskedent parti og hop efter tre dage en uspecificeret stat ... 🙁

Takket være MadWin i forvejen for at løse dette problem, men på den anden side skal administratorer have en masse arbejde for at klare alle vores ordrer, de sætter måske denne status i mellemtiden?

Tak også for dem, der har det samme problem med at komme her og for andre, hvis du havde dette problem, efter hvor lang tid er det blevet løst?

Med venlig hilsen.

sofetjp
19/10/2010 18:54:09

Jeg har også meget "ikke fyldt" (tombola) i 15 dage, og jeg stillede et spørgsmål til kundeservice for at kende betydningen
at følge



DreamCentury brand logo
Gratis spil uden købsforpligtelser, gratis spil og gaver

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rettigheder forbeholdes