Spiller coyotte34 postede et indlæg den 12/04 11:38 på Wonderz Forum: teknisk problem . Besvar ham på Wonderz og udveksle med andre spillere

Oplev Kunai-træning
Kunai Training
Hjælp Wonderz praktisere Kunai Throwing!
opdage
Oplev Black Diamond Island
Black Diamond Island Swag Game
Tjen i Kinderkraft Enock 3 i 1 barnestol
opdage
Oplev Treasures of Atlantis
Treasures of Atlantis spil Treasures of Atlantis
Tjen en Looney Tunes figur af Romero Britto Elmer Fudd & Bugs Bunny
opdage
Oplev Arabesque Jackpot
Arabesque Jackpot Swag Game Arabesque Jackpot
Tjen I Open Source bærbar spilkonsol med 3500 klassikere
opdage
PopCorn Scratch Ticket
Antal resterende billetter:3000 / 3000
Tjen DKK 7 400
opdage

emne:  teknisk problem
coyotte34
12/04/2011 11:38:35

Hej alle sammen

Jeg skriver denne lille besked for at sige, at det har været flere dage siden jeg ser mine dele fordampe på grund af en fejl. Faktisk spiller de forskellige spil på tilbud, når tidspunktet for omregningen af partituret når point, vises en lille besked, der fortæller mig, at der er opstået en fejl, og jeg bliver bedt om at genstarte spillet senere. Det er det jeg gør. Men jeg bliver fortalt, at jeg ikke har flere spil. Jeg taber ikke kun point, men også mine spil. Det eneste, der er muligt, er boosterdelene. Skal det da betale for at kunne spille spil, der skal være gratis?
Tak fordi du svarede på mig.

webmaster
1631 
12/04/2011 13:52:26

Ikke selvfølgelig, men det er kundeservice, der skal løses for at forstå og løse dit problem!

The Web '



DreamCentury brand logo
Gratis spil uden købsforpligtelser, gratis spil og gaver

© Copyright 1999-2025 - DreamCentury Entertainment - Alle rettigheder forbeholdes