Spiller coyotte34 postede et indlæg den 12/04 11:38 på Wonderz Forum: teknisk problem . Besvar ham på Wonderz og udveksle med andre spillere

Oplev Ile au Diamant Noir
Black Diamond Island Swag Game
Tjen Akatuo Mini Bluetooth-projektor
opdage
Oplev Treasures of Atlantis
Treasures of Atlantis spil Treasures of Atlantis
Tjen En Blackview 2024-tablet med Wifi 6, 6 GB + 64 GB / 2 TB hukommelse
opdage
Opdag undersøgelsesfil 862
Undersøgelsesfil 862
opdage
Oplev Arabesque Jackpot
Arabesque Jackpot Swag Game Arabesque Jackpot
Tjen i Lville Android 14-tablet
opdage
Oplev Wonderz Hockey League
Wonderz Hockey League
opdage

emne:  teknisk problem
coyotte34
12/04/2011 11:38:35

Hej alle sammen

Jeg skriver denne lille besked for at sige, at det har været flere dage siden jeg ser mine dele fordampe på grund af en fejl. Faktisk spiller de forskellige spil på tilbud, når tidspunktet for omregningen af partituret når point, vises en lille besked, der fortæller mig, at der er opstået en fejl, og jeg bliver bedt om at genstarte spillet senere. Det er det jeg gør. Men jeg bliver fortalt, at jeg ikke har flere spil. Jeg taber ikke kun point, men også mine spil. Det eneste, der er muligt, er boosterdelene. Skal det da betale for at kunne spille spil, der skal være gratis?
Tak fordi du svarede på mig.

webmaster
1634 
12/04/2011 13:52:26

Ikke selvfølgelig, men det er kundeservice, der skal løses for at forstå og løse dit problem!

The Web '



DreamCentury brand logo
Gratis spil uden købsforpligtelser, gratis spil og gaver

© Copyright 1999-2025 - DreamCentury Entertainment - Alle rettigheder forbeholdes